Sovmorgon - I LOVE IT

Godmorgon :)
Sitter i min säng och snarkar sönder, men jag kan inte sova.. Så jag slösar på eran tid istället!
I natt drömde jag två jobbiga drömmar, ni vet gråt-drömmar? När man gråter hela tiden? Och när man lär sig något av dom..
Iaf, i den första så reste jag runt i london själv efter att mina vänner dissat mig, så jag satt och grät i en taxi medans jag pratade med mamma i telefon.. I den andra så var jag på handbollsträning, fast vi mötte ett annat lag (:s) Och jag tog i så jävla hårt så alla blev sura på mig (haha, just a dream..) och sen pekade dommaren att det va frikast för oss men alla spelade åt de andra hållet. Så när jag sa att det var v¨rat frikast så kallade alla mig för pucko.. sen så gjorde en i vårat lag typ massa saker jag inte kan säga (haha) men ah, började grina som fan och snackade med mig själv resten av drömmen typ..

Ah, det var ett "mysigt" sätt att slösa eran morgon på, right? ;)



sa ju att jag är trött...

nu ska jag duscha, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0